هزینه بازسازی منزل

هزینه بازسازی منزل

هزینه بازسازی منزل مساله‌ی مهمی است، ممکن است شما هم به فکر بازسازی منزل افتاده باشید و دلتان یک تغییر اساسی در خانه می‌خواهد اما از طرفی نگران هزینه بازسازی منزل هستید. چیزی که مسلم است مقرون به صرفه بودن بازسازی نسبت به ساخت خانه است. بی شک پیدا کردن حرفه‌ای‌ترین تیم خدمات بازسازی منزل اصفهان و تخمین هزینه نهایی در تصمیم شما تاثیر می‌گذارد.
اما به طور کلی با توجه به تورم و هزینه‌های ساخت و ساز یک خانه پروسه‌ی بازسازی منزل مقرون به صرفه‌تر است هر چند تخمین هزینه‌ی باسازی منزل کمی پیچیده است و باید تمامی فاکتورها را در نظر گرفت تا بتوان برآورد هزینه‌ی درستی را تخمین زد. به طور کلی فاکتورهای مهمی که هزینه بازسازی منزل را تعیین می‌کنند شامل مدت زمان بازسازی، هزینه و کیفیت مصالح موردنیاز، دستمزد و بررسی شرایط فضای موردنظر است (زیرا بازسازی منزل با خانه گلنگی، محیط اداری، ویلا و باغ متفاوت است) مثلا هزینه بازسازی خانه‌های کلنگی اصولا بیشتر می‌شود و آن هم به دلیل متراژ بالایی است که خانه‌های کلنگی دارند.
اگر قبل از انجام خدمات بازسازی جواب سوال‌های مثل اینکه کدام فضاها به بازسازی نیاز دارند؟ چه سبکی (مدرن یا کلاسیک) را در مد نظر دارید؟ و یا از چه مصالحی می‌خواهید استفاده کنید؟ را بدانید، تیم متخصص بازسازی منزل در تعیین هزینه‌ها بهتر می‌توانند شما را راهنمایی کنند و فرایند بازسازی منزل خیلی سریع‌تر پیش می‌رود.

هزینه بازسازی منزل

بهتر است بدانید بازسازی فضای داخلی منزل با فضای بیرونی کاملا متفاوت است، فضای داخلی منزل شامل آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق خواب و پذیرایی می‌شود. راه پله‌ها، پارکینگ و نمای ساختمان جزء فضای بیرونی ساختمان می‌باشد که هزینه بازسازی آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد، چرا که نوع مصالح موردنیاز و متراژ فضای داخلی و بیرونی با یکدیگر تفاوت دارند.
یکی از بهترین کارهایی که قبل از اجرای فرایند بازسازی می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم، اولویت‌بندی است. بهتر است تصمیم بگیرید که بازسازی کدام یک از قسمت‌های منزل برای شما اهمیت بیشتری دارد تا طبق همان اولویت بندی کار بازسازی منزل پیش رود. آشپزخانه یکی از قسمت‌های مهم خانه است که به شدت در زیبایی منزل تاثیر می‌گذارد و اصولا هزینه‌بر است و بیشترین بودجه صرف اجرای بازسازی آشپزخانه می‌شود که البته نوع متریال و مصالحی که استفاده می‌شود در تعیین هزینه تاثیرگذار است.
از دیگر قسمت‌های منزل که اصولا مالکین تصمیم می‌گیرند تا آن را بازسازی کنند، حمام و سرویس بهداشتی است. بازسازی سرویس بهداشتی شامل تغییر کاشی و سرامیک‌های کف و دیوارها، تعویض شیرآلات و تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و یا تعمیر قسمت‌هایی از سرویس بهداشتی می‌شود که دچار آسیب شده‌اند.
انتخاب نوع شیرآلات، استفاده از برند مرغوب کاشی و سرامیک و خرید توالت فرنگی با جنس و کیفیت عالی هزینه‌ها را تغییر می‌دهند که با توجه به بودجه‌ی خود می‌‌توانید برای خرید مصالح و متریال مختلف تصمیم‌گیری کنید.

هزینه بازسازی منزل

بازسازی منزل باید با برنامه‌ریزی صحیح پیش برود، شرکت آرین برج مشاوره‌ای صادقانه با برآورد هزینه‌ی نهایی بنا به درخواست شما را در اختیارتان قرار می‌دهد، بهتر است از تغییراتی که در نظر دارید، یک لیست تهیه کنید و در اختیار تیم بازسازی و نوسازی منزل قرار دهید.
اگر فرایند برنامه به شکل صحیحی انجام نگیرد نه تنها طرح دلخواه شما پیاده نمی‌شود بلکه متحمل هزینه می‌شوید. مهم‌ترین عواملی که بر روی هزینه‌ی بازسای تاثیر می‌گذارد، هزینه‌ی تخریب، هزینه‌ی مصالح است.
سعی کنید پروسه‌ی بازسازی منزل خود را با گروهی انجام دهید که بتواند متناسب با بودجه و سلیقه‌ای که دارید، کار بازسازی منزل را انجام دهد بدون اینکه از کیفیت کار کم شود. پیشنهاد می‌کنیم برای اجرای بازسازی همان ابتدا با شرکتی که انتخاب کرده‌اید به توافق برسید تا مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتر در طول فرایند بازسازی نشوید.

برای انتخاب تیم بازسازی و نوسازی حوصله به خرج دهید و عجول نباشید و حتما نمونه ‌کارهای شرکت را ببینید تا از نتیجه‌ی کار رضایت داشته باشید. برای برآورد هزینه بازسازی منزل می‌توانید از طریق شماره‌ی 09131254729 با همکاران ما تماس بگیرید.

هنگامی که به بازسازی آشپزخانه خود فکر می‌کنید، سوالات مختلفی پیش می‌آید. از همه مهم‌تر که صاحبان خانه می‌خواهند بدانند هزینه بازسازی آن چقدر است؟
هزینه‌ی بازسازی آشپزخانه به عوامل متفاوتی بستگی دارد، اگر قصد دارید تغییرات کوچکی ایجاد کنید یا فقط برخی از عناصر را در آشپزخانه خود تغییر دهید، هزینه‌ی آن زیاد نمی‌شود، اگر قصد دارید تغییرات بزرگ‌تری در آشپزخانه ایجاد کنید، مانند بازسازی دیوار، کف، کابینت و اساسا هر چیز دیگری به بودجه‌ی بیشتری نیاز خواهید داشت.
گران‌ترین عنصر هر بازسازی آشپزخانه معمولاً کابینت‌ها هستند. اگر بازسازی آشپزخانه نیاز به کار الکتریکی دارد، هزینه قابل توجهی به کل پروژه اضافه می‌شود. کارهای لوله کشی و برق می‌تواند به سرعت به یکی از بزرگ‌ترین هزینه‌های تبدیل شود. بهتر است در مورد هزینه بازسازی منزل با شرکت‌های معتبر صحبت کنید. اندازه آشپزخانه، وسعت بازسازی و حتی شهری که در آن زندگی می‌کنید ارقام و هزینه‌ی بازسازی را به شدت تغییر می‌دهد. همچنین باید کیفیت مواد و مصالح را در نظر بگیرید. علاوه بر این باید سبک‌های مختلف طراحی را در نظر داشته باشید تا طراحان شرکت اجرا کننده طبق اصول و سلیقه‌ی شما بهترین و مناسب‌ترین طرح‌ را پیاده کنند. علاوه بر هزینه، مدت زمان کار بازسازی آشپزخانه برای بسیاری از مالکان مهم است، مدت زمان بر اساس تغییراتی که قرار است اجرا شود توسط شرکت بازسازی منزل تخمین زده می‌شود.
برای آشپزخانه، حتما مواد بادوام را انتخاب کنید. سنگ آهک ممکن است زیبا به نظر برسد، اما در برابر آب آسیب‌پذیر است. سنگ مرمر مستعد حکاکی و لکه شدن است. میزهای شیشه‌ای بازیافتی ممکن است شیک به نظر برسند، اما خیلی راحت می‌شکنند. کوارتز یک گزینه عالی برای بازسازی آشپزخانه است و دوام و استحکام فوق‌العاده‌ای دارد. رنگ یکدست از ویژگی‌های خوب کوارتز محسوب می‌شود.

ردیف  شرح خدمات بازسازی واحد قیمت به ریال
 1 اجرت سقف کاذب کناف تایل۶۰*۶۰ با مصالح مرغوب متر مربع 1.000.000 –850.000
 2 اجرت گچ کاری بدون مصالح متر مربع  180.000 –120.000
 3 اجرت رابیتس کاری بدون مصالح متر مربع 800.000 –600.000
 4 کاغذ دیواری خارجی قابل شستشو با اجرت نصب متر مربع 3.500.000 –1.300.000
 5 کابینت آشپزخانه با اجرت نصب و مصالح مرغوب متر مربع 35.000.000 –10.000.000
 6 شیرآلات برند ایرانی حنس مرغوب با اجرت نصب یک عدد 7.800.00 –1.800.000
7 کارگر ساختمانی روزمزد یک روز 800.000 –700.000

با توجه به متغییر بودن قیمت‌ها در بازار بهتر است برای استعلام دقیق قیمت‌ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.