کاغذ دیواری اصفهان

  • خانه رویاهاتو، با گروه آرین برج متفاوت بساز

کاغذ دیواری اصفهان

امروزه طراحی و دکوراسیون منزل شیک و جذاب بیشتر از گذشته برای مردم اهمیت پیدا کرده است و اغلب افراد بیشتر به ظاهر و زیبایی منزل، دفتر کاری و یا مغازه رسیدگی می‌کنند. یکی از المان‌هایی که طی چند سال اخیر برای پروژه‌های مختلف طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی به شدت مورد توجه قرار گرفته است، کاغذ دیواری است. مسلما برای خریدار جنس، طرح، مدل، قیمت، نصب و چگونگی شست و شو اهمیت زیادی دارد.
کاغذ دیواری اصفهان سبک‌های مختلفی دارد که شامل سبک آمریکایی، ایتالیایی، بلژیکی می‌باشند. عمده‌ی کاغذ دیواری‌های موجود در بازار چینی هستند که کاغذ دیواری‌های چینی عمدتا به صورت تحت لیسانس با کیفیت بالا تولید می‌شوند.

کاغذ دیواری اصفهان
  • کاغذ دیواری
  • کاغذ دیواری
  • کاغذ دیواری
  • کاغذ دیواری
  • کاغذ دیواری
  • کاغذ دیواری
  • کاغذ دیواری

“هنگام خرید کاغذ دیواری حتما توجه داشته باشید که میزان ضخامت کاغذ دیواری نقشی بر روی کیفیت کاغذ دیواری ندارد”

کاغذ دیواری‌ سبک آمریکایی

کاغذ دیواری‌ سبک آمریکایی

کاغذ دیواری‌های سبک آمریکایی از جنس نان وون (non-woven) یا الیاف طبیعی هستند که متناسب با محیط زیست تولید شده‌اند و بهترین ویژگی آن‌ها قابل بازیافت بودن است. لایه زیر و لایه رویی کاغذ دیواری آمریکایی از کاغذ است و در تولید آن از pvc استفاده نشده است، طرح‌های محو، روی کاغذهای آمریکایی چاپ می‌شوند، کاغذهای دیواری سبک آمریکایی قابلیت چاپ شدن رنگ‌های بسیار روشن را دارند و برای فضاهایی که نور کمی دارند، گزینه‌ای ایده‌آل می‌باشد. کاغذهای دیواری نان وون چربی، گرد و خاک را به خود جذب نمی‌کنند و تمیز شدن آن خیلی راحت است و تنها با کشیدن یک دستمال مرطوب تمام ذرات گرد و غبار و کثیفی از سطح کاغذ دیواری پاک می‌شود.

کاغذ دیواری سبک ایتالیایی

کاغذ دیواری سبک ایتالیایی pvc بسیار زیاد و گِرَماژ بالایی دارد (به دلیل استفاده شدن مواد پلاستیک زیاد وزن کاغذ بالا رفته که به زبان عامیانه به آن گِرَماژ بالا می‌گویند). هنگام خرید و انتخاب کاغذ دیواری سبک ایتالیایی  اصلا نگران شست و شوی آن نباشد، زیرا این نوع کاغذ دیواری صد در صد قابل شست و شو است اما نسبت به سبک‌های دیگر کمی قیمت آن بالاست.
طرح‌های کاغذ دیواری ایتالیایی کاملا شبیه پارچه است و در نگاه اول مشخص نیست که کاغذ دیواری بر روی دیوار نصب شده است. نصب کاغذ دیواری‌های ایتالیایی تخصصی است و به چسب بیشتری نیاز دارد و حداقل بین یک تا سه میل بر اثر فرو نشست خانه اگر دیوار ترک بخورد به دلیل قابلیت کشسانی آن هرگز چروک نمی‌شود.

کاغذ دیواری سبک ایتالیایی
اجرای کاغذ دیواری در اصفهان

مراحل اجرای کاغذ دیواری در اصفهان

از کاغذ دیواری بیشتر از رنگ کردن استقبال می‌شود، هرچند هنوز بعضی از افراد رنگ کردن دیوارهای ساختمانی را ترجیح می‌دهند، از دلایل استقبال زیاد افراد به کاغذ دیواری علاوه بر تنوع در طرح و رنگ، بدون دردسر بودن کاغذ دیواری است. شرکت‌های اجرای کاغذ دیواری در اصفهان مثل شرکت آرین برج خیلی با سرعت کاغذ دیواری را نصب می‌کنند و همین سرعت عمل در نصب کاغذ دیواری و طول نکشیدن پروسه نصب برای مشتری رضایت بخش است.
برای اجرای کاغذ دیواری میز کار، یک قلموی بزرگ، کاردک پلاستیکی، تیغ موکت بری و خط کش نیاز است. کیفیت چسب کاغذ دیواری بسیار مهم است، چسب مخصوص کاغذ دیواری بر پایه آب با درصد مشخصی با مقداری آب ترکیب می‌شود و اصلا بو ندارد. چسب باید به صورت یکنواخت ترکیب شود، همچنین هر چه قدر میزان حباب‌های آن کمتر باشد، کار اجرای کاغذ دیواری تمیزتر می‌شود.
قبل از اینکه نصب دیوار کاغذی را شروع کنید تمام پریزهای برق را جدا کنید. پیش از اجرای کاغذ دیواری حتما باید زیرسازی دیوارها به درستی انجام گیرد. اگر دیوار نم داشته باشد باید تمام قسمت‌های نم دار دیوار با کاردک جدا شود و اگر به گچ کشی نیاز داشت، کارهای گچ کاری انجام شود تا دیوار کاملا خشک شود. روی قسمت‌هایی از دیوار که به تازگی گچ شده است باید روغن الیف بزنید. تمامی شکاف‌ها و ترک‌های روی دیوار باید با بتونه پوشیده شود. اگر کاغذ دیواری‌ای که انتخاب کرده‌اید نازک بود و دیوار لک‌های تیره و روشن داشت برای دیده نشدن لک‌ها از زیر کاغذ دیواری بهتر است در حد آستر یک دست رنگ روغن روی دیوارها بکشید.

فوت و فن انتخاب کاغذ دیواری در اصفهان

انتخاب صحیح کاغذ دیواری نقش مهمی در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف دارد، برای انتخاب صحیح و اصولی کاغذ دیواری در اصفهان علاوه بر سلیقه، باید رنگ مبلمان، رنگ کابینت، بودجه، کیفیت کاغذ دیواری و غیره در نظر گرفته شود. کاغذ دیواری تنوع زیادی در مدل دارد و برای انواع مختلف سبک‌های دکوراسیون داخلی مثل سبک مدرن، مینیمال، کلاسیک و غیره مناسب است. همان طور که اشاره کردیم کاغذ دیواری در اصفهان تنوع زیادی دارد و برای هر سلیقه‌ای طرح و نقشی هست.
در بین مدل‌های مختلف کاغذ دیواری، مدل‌های وینیل، دوام بیشتری دارند، از مزیت‌های این مدل از کاغذهای دیواری قابلیت شستشو است. اگر چنین کاغذ دیواری جزء انتخاب‌های شما باشد دیگر نگران کثیف شدن آن نباشید.
اگر کاغذ دیواری را هماهنگ با وسایل، مبلمان و کابینت منزل انتخاب کنید زیبایی فضای خانه چندین برابر می‌شود، از مزیت خوب کاغذ دیواری نسبت به رنگ‌آمیزی دیوار، تنوع در مدل آن است. برای جلوه‌ی بیشتر اتاق پذیرایی می‌توانید از ترکیب طرح‌های ساده و نقش دار کاغذ دیواری استفاده کنید. اگر فاصله‌ی دیوار تا سقف کوتاه است بهتر است از کاغذ دیواری‌هایی استفاده کنید که طرح راه راه دارند. اگر فضای شما کوچک است کاغذی‌ دیواری‌های عمودی و رنگ روشن، دیوار را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

اتاق نشیمن باید حس صمیمیت و دوستانه‌‌ای داشته باشد، اصولا کاغذ دیواری‌هایی که از الیاف طبیعی و یا پارچه‌ای تشکیل شده‌اند، چنین حسی را به محیط می‌دهند. هنگام اجرای کاغذ دیواری در اصفهان دیوارها برای نصب کاغذ دیواری آماده می‌شوند، اما اگر دیوار خیلی ترک می‌خورد پیشنهاد می‌کنیم از کاغذ دیواری گل دار استفاده کنید.
برای انتخاب کاغذ دیواری راهروها و راه پله‌ها از کاغذ دیواری‌های ساده استفاده کنید و با نورپردازی صحیح زیبای فضای راهرو را چندین برابر کنید. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بهترین نتیجه را از انتخاب خود بگیرید بهتر است از نظرات تخصصی کارشناسان طراحی دکوراسیون استفاده کنید.

انواع مدل‌های کاغذ دیواری خارجی و ایران

ادیتو EDITO پلاریس POLARIS لوهاس LOHAS سان ست SUNSET
پیانو PIANO سایپان SAYPAN ماتریکس MATRIX مارس MARS
الترا ULTRA سیاتل SEATTEL آرتیس ARTISEE فونیکس PHOENIX
کاغذ دیواری آریا کاغذ دیواری AIDI کاغذ دیواری راش ویچی VICHY
اسپارک ASPARK گاردینا GARDENIA هالی HALLEY ریتز RITZ
رئال REAL لتوو LATUU الیسا ELISIA آنجلا ANGELLA
رابی راد  RUBR RED جنرال GENERAL مودنا MODENA تیتان TITAN

با توجه به متغییر بودن قیمت‌ها در بازار بهتر است برای استعلام دقیق قیمت‌ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فوت و فن انتخاب کاغذ دیواری در اصفهان

کاغذ دیواری‌ها با مدل‌های مختلف از سه قسمت اصلی تشکیل شده‌اند که شامل لایه زیرین، میانی و رویی می‌باشد که مقاومت و استحکام کاغذ دیواری به لایه زیرین آن مربوط است. کاغذ دیواری با جنس کاغذ نسبت به سایر کاغذهای دیواری موجود در بازار کاغذ دیواری اصفهان قیمت مناسب‌تری دارد اما بسیار نازک است، برای اتاق کودک بهتر است استفاده نشود زیرا خیلی سریع پاره شده و آسیب می‌بیند، دوام این مدل از کاغذ دیواری، 1 الی 2 سال است.
کاغذ دیواری از جنس وینیل یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری است که دوامی نزدیک به 5 سال دارد و از مدل‌های پر طرفدارار در مراکز فروش کاغذ دیواری اصفهان است، بسیاری از شرکت‌های بازسازی منزل اصفهان به مشتریان خود کاغذ دیواری با جنس وینیل را پیشنهاد می‌دهند. از ویژگی‌های خوبی که این محصول دارد، قابل شستشو بودن است، اگر تصمیم دارید برای اتاق کودک خود کاغذ دیواری تهیه کنید، کاغذ دیواری با جنس وینیل انتخاب خوبی می‌تواند باشد.
کاغذ دیواری نانوون از موادی تهیه شده است که کاملا با محیط زیست سازگار است، الیاف فیبر سلولزی و الیاف نساجی از مهم‌ترین مواد سازنده‌ی این محصول هستند، از ویژگی‌های برجسته‌ی این محصول مقاومت بالا، عدم تغییر کاهش سایز پس از نصب، تمیز کردن آسان و نصب راحت است. اگر بحث بودجه برای شما مطرح نیست و به دنبال کاغذ دیواری با جنس عالی هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب کاغذ دیواری نانو است، به دلیل تکنولوژی که در تولید این مدل از کاغذ دیواری به کار رفته است، ضد دود است، پاره نمی‌شود و در برابر آفتاب مقاومت بالایی دارد.
اگر طرفدار طرح‌های کلاسیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم کاغذ دیواری بافت دار را انتخاب کنید، به دلیل وجود مخمل‌هایی که در این مدل وجود دارد قابل شستشو با مواد شوینده نیست. رنگ‌بندی که برای کاغذ دیواری مخمل دار وجود دارد، اصولا تیره است.