انواع دکوراسیون داخلی

قصد داریم امروز به بررسی انواع دکوراسیون داخلی بپردازیم، با ما همراه باشید. 

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه بخش مهمی از خانه می‌باشد که در زندگی روزمره به آن اهمیت زیادی داده می‌شود و از تکنیک‌های به روز و شیک برای آن استفاده می‌شود. در اینجا با توضیح دادن در مورد چند نمونه از دکوراسیون‌های مدرن آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک می‌توانید ایده‌های بسیار خوب، مناسب، زیبا و شیک برای آشپزخانه پیدا کنید.

ایده‌های جدید و مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه

 1. در دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک مدل کابینت‌ها اعم از ابعاد و رنگ و جنس آن‌ها نقش قابل اهمیتی دارند. که باید قبل از اینکه کابینت آشپزخانه خود را سفارش دهید در مورد این موضوع تحقیق کنید تا یک کابینت زیبا و شیک برای منزل انتخاب کنید.

 2. میز بار یکی دیگر از موارد مهم و ایده جالب برای دکوراسیون آشپزخانه می‌باشد. که کاربردهای زیادی دارد.

3. یکی دیگر از طراحی‌های دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌های مدرن نورپردازی‌های عالی با مدل‌های چوبی و فلزی می‌باشد.

4. می‌توان با قرار دادن لامپ‌های کوچک کم مصرف در فضاهای خالی و فرو رفته که ترانسفورماتور که به آن متصل است و طول لامپ مشخص نباشد استفاده کرد و فضا را زیباتر کرد.

5. می‌توان از لوستر سقفی یا لامپ‌های سقفی در کنار هالوژن‌ها به کار برد و در آخر باید نورپردازی بسیار کم باشد تا فضای جذابتری به آشپزخانه بدهد.

6. استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون آشپزخانه که دو راه برای تزیین آن وجود دارد: 1. درون ساختمان 2. در نمای خارجی

7. طراحی بسیار کاربردی یعنی نحوه‌ی قرار دادن وسایل آشپزخانه و لوازم دکوری در دیزاین آشپزخانه خیلی موثر است و طرح متفاوتی را به وجود می‌آورد

8. طراحی با رنگ‌های خاص و متنوع که می‌توان از گل و گیاه استفاده کرد. این دیزاین باعث می‌شود هر زمان از فضای آشپزخانه خسته شدید به راحتی آن را تغییر دهید. مثلا آشپزخانه که تاریک و تیره است باید از گل زرد و سفید در آن استفاده کرد که انرژی بخش است و در آشپزخانه‌های روشن گل بنفش و قرمز باید استفاده کرد که باعث شادابی بیشتر می‌شود.

9. برای بازسازی منزل در اصفهان می‌توان رنگ کابینت‌ها را با کف پوش آشپزخانه هماهنگ کرد، ست بودن این دو ایده جالب و خوب است.

ایده‌های جدید و مناسب در دکوراسیون آشپزخانه

فنگ‌شویی در آشپزخانه چیست؟

باور و اعتقاد مردم شرق آسیا که هر وسیله را در جای خود در منزل و محل کار قرار می‌دهند فنگ‌شویی می‌گویند.
اساتید بر این معتقد‌اند که فنگ شویی یعنی انسان با محیط اطراف خود یک زندگی مثبت، موفقیت آمیز و با نشاط دارند در آشپزخانه که قلب خانه محسوب می‌شود اصول فنگ‌شویی باید رعایت شود.
یکی از مهمترین عوامل ایجاد انرژی مثبت، سلامتی و سرزندگی در خانه و محیط فنگ شویی آشپزخانه، حمام و اتاق خواب است. که رنگ نقش مهمی در فنگ‌شویی دارد.

رنگ قرمز در فنگ‌شویی آشپزخانه چه تاثیری دارد؟

رنگ قرمز جذابیت و هیجان خاصی به دکوراسیون آشپزخانه می‌دهد. بر طبق اصل فنگ‌شویی رنگ بنفش بادمجانی همراه با سبز پسته‌ای در دکوراسیون آشپزخانه فوق العاده است.

رنگ زرد در فنگ‌شویی آشپزخانه چه تاثیری دارد؟

در طراحی داخلی رنگ زرد به ما استرس می‌دهدبرای این که این حس از رنگ زرد برداشته شود با رنگ‌های مکمل مانند قرمز روشن استفاده می‌شود تا ظاهری مشابه داشته باشند. برای اینکه دکوراسیون آشپزخانه جلوه خوبی داشته باشد باید در کنار رنگ زرد ا رنگ‌های خشن استفاده کرد.

رنگ شکلاتی چه تاثیری در فنگ‌شویی آشپزخانه دارد؟

د رحقیقت رنگ شکلاتی مناسب دکوراسیون آشپزخانه میباشد.رنگ شکلاتی باعث تمرکز حواس و خلاقیت می‌شود.

ترکیب رنگ‌های طبیعت در فنگ‌شویی آشپزخانه چه تاثیری دارد؟

یکی از اصول در فنگشویی آشپزخانه ترکیب رنگ‌های از دل طبیعت است زیرا باعث آرامش بخشیدن به دکوراسیون آشپزخانه می‌شود.

رنگ پرطرفدار آبی چه تاثیری در فنگ‌شویی آشپزخانه دارد؟

برای بهتر دیده شدن رنگ آبی در دکوراسیون آشپزخانه می‌توان از رنگ خاکستری و توسی استفاده کرد. که ظاهری منحصر به فرد دارد.

ترکیب رنگ‌های تند و ملایم در فنگ‌شویی آشپزخانه چه تاثیری دارد؟

بر طبق اصل فنگشویی استفاده از رنگ‌های تند مثل قرمز و آبی و رنگ‌های مکمل آن‌ها فضای داخلی آشپزخانه را متفاوت می‌کند و احساس متفاوتی پیدا می‌کند.

رنگ سبز چه تاثیری در فنگ‌شویی آشپزخانه دارد؟

یکی دیگر از اولیت‌ها‌ی فنگ‌شویی در دکوراسیون آشپزخانه استفاده از گیاهان سبز است. رنگ سبز باعث طراوت و زیبایی در دکوراسیون آشپزخانه می‌شود.

طراحی داخلی در ویلا به چه صورت باید باشد؟

امروزه با وجود محیط‌های شلوغ و پراز استرس و سرو صدا مردم به دنبال مکانی مجزا از مکان زندگی مناسب با روحیات خود که پراز آرامش باشد هستند. که با ساختن محیطی آرامش بخش مثل ویلا با قراردادن یک سری آیتم آنجا را به محیطی شادی بخش تبدیل می‌کنند. مثلا ایجاد آیکون‌هایی مناسب با شرایط آب و هوایی مانند سیستم آب، استفاده از مصالح خوب و نحوه قرارگیری این بنا در فضای عالی و ایجاد حوضچه و استخر و تشخیص متریال‌های مناسب با رنگ‌ها، جلوه زیبایی به ویلا می‌دهند.

طراحی دکوراسیون

طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن به چه صورت انجام می‌گیرد؟

نشیمن به عنوان مرکزی‌ترین نقطه خانه برای دور همی اعضای خانواده است که باید نحوه چیدمان مبل‌ها و وسائل تزیئنی و لوازم در بهترین زاویه که متعادل با تابش و زاویه نور خورشید باشد قرار داد تا فضایی آرامش بخش ایجاد شود.

طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن

شرکت آرین برج رادمان مرکز دکوراسیون داخلی در اصفهان با مدیریت آقای مهندس محقق با برخورداری از بهترین کیفیت در هنگام اجرا همراه با اکیپ ماهر و متخصص و مدیریت و نظارت مناسب در تحویل پروژه‌ها با استفاده از مصالح و عملکرد صحیح با هدف جلب رضایت مشتری‌ها در دسترس قرار داده است.

طراحی با کناف در اتاق خواب به چه صورت است؟

در طراحی اتاق خواب استفاده از سقف کاذب و طراحی‌های متناسبی که با سلیقه مشتری و روحیه همه افراد یکی باشد به صورت متفاوت ارائه می‌دهد. با ارائه نور پردازی با جلوه‌های معماری و کناف در دیواره‌های اتاق همراه با نصب سریع و آسان آن فضای مناسبی را با تعادل و هماهنگی خاصی ایجاد می‌کند.
شرکت آرین برج رادمان با مدیریت آقای مهندس محقق با 17 سال فعالیت خالصانه همراه با بهترین کیفیت اجرای کناف در اصفهان و بازسازی با رعایت اصل مشتری مداری افتخار همکاری به همه همشهریان عزیز را دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *