سقف‌ های کششی

سقف‌‌های کششی نوعی از سقف‌های معلق و سبک هستند که بر خلاف دیگر سقف‌های کاذب نیازی به آویز ندارد. هر متر مربع از این سقف فقط 18 گرم وزن دارد و برخلاف بقیه سیستم‌ها نیازی به آویزگیری ندارد. سقف باریسول با حرارت نصب می‌شوند. وقتی سرد شدند به حالت دلخواه تبدیل می‌شوند. ابعاد سقف‌های باریسول حداکثر 64 متر مربع به صورت پیوسته بدون ایجاد خیز قابل اجرا می‌باشند.

خصوصیات سقف‌های کششی

با دوام و سبک هستند و از مواد طبیعی بدون سرب تشکیل شده‌اند. ورق باریسول خاصیت و قابلیت انعطاف پذیری دارد واز ورقه‌های PVC که  آتش نمی‌گیرد برای سقفف‌های کشسان استفاده می‌شوند.

شرکت‌های اجرای باریسول اصفهان برای نصب سقف‌های باریسول در پروفیل‌های اختصاصی از ابزارهای مخصوص استفاده می‌کنند.

در محیط‌هایی که 20- تا 70+ درجه سانتی‌گراد حرارت دارد تغییر حالت نمی‌دهند.

در سقف باریسول می‌توان سیستم نورپردازی و تهویه را ترکیب کرد که برای نگهداری تجهیزات نوری و تهویه نیاز به قلاب‌ها و پایه‌ها دارند.

این سقف‌ها در برابر:

1. تغییر رنگ

2. باز شدن خطوط جوش

3. تغییر شکل 12 سال ضمانت دارد و ارزش بالای آن را به نمایش می‌گذارد.

سقف‌های کششی 

مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نم دارد و برای سقف‌هایی مانند: سقف استخر، حمام، دستشویی و مکان‌هایی که رطوبت بالایی دارند نگهداری می‌کند تا خراب نشوند.
سقف‌های کششی باریسول یک سری مزایای خاص دارد که مهندسان و کارشناسان آن را اندازه گیری و نقشه برداری می‌کنند.
طرح‌های سقف باریسول یا سقف‌های کششی  را در مکان‌هایی که قابل سکونت باشد و مراکز تجاری و صنعتی با ابعاد متفاوت می‌توان به کار برد و استفاده کرد.
سقف باریسول که یک ایده به روز است از نظر کیفیت بسیار منحصر به فرد است که مزایای آن به این صورت است:

  • نصب راحت و آسان این سقف
  • سقف‌های ایمنی شده
  • فناوری باریسول امکان ایجاد ایده جدیدو زیادی و همچنین ساخت بناهای به روز و بازسازی ساختمان‌ها را به وجود می‌آورد.

راه حل‌های مناسب سقف کاذب کناف و کناف کاری برای جلوگیری از عبور صد در صدی سرما و صوت به این صورت است:

استفاده از دیوار‌های درای وال کناف ایران (w112,W115,W116))
استفاده از دیوار پوششی کناف با عایق پشم سنگ ( جلوگیری صد در صد از عبور صوت)
استفاده از تایل آکوستیک جهت جلوگیری عبور صدای فاضلاب و تأسیسات
تمامی این متریال جهت جذب صوت و جلوگیری از عبور سرما و اتلاف انرژی می‌باشد.

ارجرای باریسول

سیستم نورپردازی در باریسول

سیستم‌های پردازش نور از جدایی ناپذیرترین سقف‌های کاذب محسوب می‌شوند. ایجاد هماهنگی و تناسبی که در بین سقف‌های باریسول و نحوه پردازش نور به وجود می‌آید یک زیبایی شگفت انگیزی همراه با گیرایی بالا در فضا ایجاد کرده است.

مزیت تنوع و انعطاف پذیری در شیوه‌ی نصب باریسول

نصب باریسول بسیار با دکوراسیون داخلی متناسب و همخوانی دارد.
سیستم‌های پردازش نور کاربردهای متنوعی دارند مانند: (کریستال های سواروسکی) که در شب و روز نماهایی زیبا همراه با افکت‌هایی که جلب توجه می‌کنند طرفداران زیادی را به جود جلب کرده است. که یک هماهنگی جالبی با دکوراسیون داخلی ایجاد کرده است.
با روشن شدن ستاره‌ها به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت و مصرف پایین برق بسیار صرفه جویی می‌شود.
و چون قابل اجرا در تمام مکان‌ها می‌باشد دوستداران زیادی دارند.

فیبر نوری

فیبر نوری به صورت آویزان و فرورفته است و در مکان‌های با نور کم در سقف کشسان باریسول نصب می‌شوند. فیبر نوری را که بیشتر برای زیبا‌تر کردن و تزئین در کنار کریستال‌های سواروسکی که به عنوان سقف شب رنگ استفاده می‌شوند می‌توان ادغام کرد.

لامپ‌هایLED

لامپ‌های LED در قسمت پشت ورقه‌های باریسول نصب می‌شود و باعث ایجاد روشنایی یکسان و منظم با صرفه جویی در مصرف برق می‌شود که با نشان دادن دامنه گسترده‌ای از رنگ‌ها  امکان کشش پذیری در شکل‌های جذاب تصویری و هنری را ایجاد می‌کند.

لامپ‌های RGB

شکل قرار گرفتن و نصب لامپ‌های RGB در پشت سقف‌های باریسول متنوع است.
در باریسول لامپ‌های RGB در سقف‌های با رنگ سفید مانند: مکان‌های اداری، آتلیه‌ها، و گالری‌های هنری، و سالن سخنرانی و انتظار مورد استفاده قرار می‌گیرد که با ایجاد نور کم و یکسان در این مکان‌ها باعث فراهم آمدن آرامش می‌شود و به همین علت است که از این لامپ‌ها در نورپردازی‌ها استفاده می‌شود.

لامپ‌های فلورسنت

لامپ‌های فلورسنت با نشان دادن قدرت خوب و دمای متعادل برای سیستم‌های روشنایی در باریسول و ایجاد یک خروجی روشنایی عالی سبب نصب آن‌ها شده است.

اجرای باریسول در اصفهان

انواع طرح‌های باریسول

طرح‌های باریسول، طراحی و اجرای انواع باریسول در اندازه گیری و محیط‌های متعدد باعث می‌شود که در سقف فضاهای مورد نظر شما سلیقه و نظر‌های خوب و زیبا و بهتر ارایه دهد به وسیله المان و عناصر دیزاین شما و خدماتی که در همان محل مطرح شده است.
از طراحی‌ها و عکس‌های محبوب در بین مردم برای سقف سالن‌ها و محیط‌های متفاوت تصویر عکس آسمان با باریسول را می‌توان نام برد.
از خصوصیات همیشگی و مطرح در طراحی سقف کشسان (باریسول) می‌توان طبیعت گرایی را نام برد. طرح‌هایی که از فرش ایرانی برای سقف‌های کشسان الگو گرفته است جذابیت دو چندانی را در انواع متعدد بافت‌های طببیعی و غیرطبیعی هنری، ساده، نقوش اسلیمی و ختایی که با خطوط منحنی ترسیم می‌شوند و از طرح‌های اساسی و قرار دادی هنرهای تزیینی ایرانی مرکب از پیچ و خم‌های متعدد هستند.
و برای انجام بهترین دیزاین داخلی ساختمان از طرح‌ها و نقوش هندسی که بیشترین کاربرد را در هنرهای به روز و سنتی مناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد می‌توان استفاده کرد.
شرکت مجرب و متخصص آرین برج توانسته با رزومه‌ی عالی در زمینه‌ی معماری، ساختمان، کناف و طراحی داخلی ارائه دهنده انواع تکنیک‌های مدرن و سنتی در انتخاب و گزینش انواع طرح‌ها، با مرغوب‌ترین متریال و متد استاندارد در اجرا، فضایی متفاوتی را برای شما رقم بزند.
همچنین در طراحی و اجرای سقف کشسان گامی پیشرو را در جهت پیشبرد اهداف عالیه هم وطنان فراهم سازد. در کل می‌توان گفت سقف کشسان برای فضاهای مدرن، کلاسیک و  new celasic بسیار مناسب و با تنوع طرح میلیاردی خود توانسته تمامی سلیقه‌ها را به خود جلب کند و فضای فوق العاده رویایی را برای شما ایجاد کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *