بارهای طره‌ای در دیوارهای خشک

در نصب سنگ و کاشی می‌توانیم برای حفظ فاصله بین استادها به میزان 60 سانتی‌متر به جای دو لایه صفحه گچی به ضخامت 12.5 میلی‌متر از یک لایه صفحه گچی با ضخامت 18 میلی‌متر استفاده کنیم. برای کم کردن فاصله استادها به میزان 40 سانتی‌متر می‌توان از یک لایه صفحه گچی با ضخامت 12.5 یا 15 میلی‌متر استفاده کرد
در دیوارهایی که از سنگ و کاشی استفاده می‌شوند، می‌توان از صفحات گچی با لبه گونیا (VK) استفاده کرد.
در صورتی که از صفحات گچی با لبه پخ دار (AK) استفاده شود باید صفحات را با بتونه و نوار درزگیری کناف درزگیری کرد اما در ساختارهای دو لایه استفاده از نوار درزگیری در لایه‌های پایین لازم نمی‌باشد که تمامی این نکات برای پروژه‌های اجرای کناف در اصفهان توسط شرکت‌های معتبر به درستی اجرا می‌شود.

نصب بارهای طره‌ای در دیوار‌های خشک

هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان بارهایی مانند قاب‌های عکس، قفسه آشپزخانه، وسایل سرویس بهداشتی روی دیوارهای کناف به راحتی نصب می‌شوند. طیفی از یک سری از عوامل وجود دارد که نوع عامل اتصال، بر اساس رده بارگذاری و نوع کاربرد انتخاب می‌شود.

ظرفیت باربری دیوار‌های کناف بر چه اساسی تعیین می‌شوند؟

  1. خروج از مرکزیت باز
  2. با توجه به نمودارهای بارگذاری موجود در ساختارهای تک لایه بارهای طره‌ای تا 85 کیلوگرم بر متر طول دیوار
  3. نمودارهای بارگذاری موجود در ساختارهای دو لایه بارهای طره‌ای تا 115 کیلوگرم بر متر طول دیوار که بدون نیاز بر روی صفحه گچی و در هر نقطه‌ای و بدون نیاز به سازه پشتیبان به طور مستقیم قابلیت حمل دارد.
  • بارگذاری روی دیوارهایw 111:

دیوار یک لایه با یک ردیف سازه

  • بارگذاری روی دیوارهایw 112:

دیوار دو لایه با یک ردیف سازه

  • بارگذاری روی دیوارهایw 115:

دیوار دولایه با دو ردیف سازه مستقل از یکدیگر

  • بارگذاری روی دیوارهای w 116:

دیوار دولایه با دو ردیف سازه متصل به یکدیگر
بارگذاری روی دیوارهایw116:

ظرفیت باربری مهارهای جمع شونده به چه صورت می‌باشد؟

1.ظرفیت باربری مهارهای جمع شونده فلزی
برای دیوارهای تک لایه و دولایه 30 و 50 کیلوگرم است و قطر پیچ آن M 5 و M 6  است.
2.ظرفیت باربری مهارهای جمع شونده پلاستیکی
برای دیوارهای تک لایه و دولایه به ترتیب 25 و 40 کیلوگرم است و قطر پیچ آن Q 8 و Q 10 است.
3.ظرفیت باربری مهارهای جمع شونده حلزونی
برای دیوارهای تک لایه و دولایه به ترتیب 8 و 11 کیلو گرم است با ضخامت هرلایه پنل 12.5 میلی‌متر

شیوه نصب لگن روشویی

1. برای نصب لگن روشویی چه دیواری و چه پایه دار از یک قطعه چوب که به آن (تراورس) می‌‎گویند استفاده می‌شود که به طول 56 سانتی‌متر یعنی 36 برای استاد گذاری با فاصله 40 سانتی‌متری و ارتفاع 30 و ضخامت 4 سانتی‌متر استفاده می‌شود.
2. به وسیله پیچ TN35 به فواصل حداکثر 5 سانتی‌متر به استادهای طرفین متصل می‌شود.
3. اگر از قطعات چوبی با ضخامت کم استفاده شود مانند تخته چند لایه چوبی با ضخامت 20 سانتی‌متر می‌توانیم از 2 قطعه نبشی L25 برای نصب تراورس به سازه‌های مجاور استفاده نمود.
4. بعد از اینکه تراورس نصب شد عاملی که باعث اتصال نصب روشویی به تراورس می‌شود باید متصل گردد. حداقل قطر این عامل باید 8 میلی‌متر و طول آن 135 میلی‌متر باشد.
5. زمانی که در دیوار از تراورس استفاده نشود می‌توان لگن روشویی را به وسیله مهار صلیبی ویژه مانند: KM 10 به دیوار وصل کرد.

نحوه نصب توالت فرنگی دیواری در کناف

برای نصب توالت فرنگی در درای وال می‌توان از سازه پشتیبان استفاده کرد، وزن توالت فرنگی با استفاده از این سازه به کف و سازه‌های مجاور منتقل می‌شود این سازه پشتیبان دارای جزئیات ساده‌ای هستند و می‌توان آن را به صورت پیش ساخته تهیه کرد و از مقاطع فلزی مانند قوطی، ناودانی و نبشی می‌توان در محل درست کرد.
نحوه نصب توالت فرنگی دیواری در کناف

خدمات فنی و مهندسی

تخصصی که در تمام پروژه‌ها لازم می‌باشد:
مراحل اولیه طراحی که به متخصصین شرکت کناف در پروژه‌ها کمک می‌کند و آن‌ها را برای بهتر شدن کیفیت کار راهنمایی می‌کند تا ایده‌های مورد نظر طراح ایجاد شود این است که برای هر پروژه یک ساختار مناسب پیشنهاد شود و به جزئیات فنی صحیح دست پیدا کرد و مشکلات اجرایی را حل نمود.

مجموعه خدمات فنی و مهندسی کناف شامل چه طیف گسترده و وسیعی می‌باشد؟

1. پیشنهاد ساختار تا آموزش
2. بازرسی کیفیت اجرا
خدمات فنی و مهندسی به عنوان گروهی از کناف همواره در تلاش هستند تا با شناخت نیازها و بالاترین کیفیت به نیاز مشتریان پاسخ کامل بدهند و در چهارچوب فعالیت مشتریان خود به عنوان کارفرما، مشاور و پیمانکار در پروژه‌ها با هر ابعاد و مشخصات کارشناسان کناف ایران جهت بهتر شدن کیفیت کار کمک‌های لازم را به عمل آورند.

مهندسی برتر

مهندسان و کارشناسان بازسازی منزل در اصفهان موظف هستند تا به طور همیشگی راه حل‌های فنی و خلاقانه و به روز در مورد همه محصولات و سیستم‌های خود و نیازهای مشتریان را بدانند و به آن‌ها عرضه کنند.

ما به کیفیت محصولات خود که همان محصولات کناف ایران می‌باشد افتخار می‌کنیم و اعتقاد داریم که این کیفیت باید با رضایت مشتریان سنجیده شود و کناف ایران نه تنها در ارائه محصولات باکیفیت خود به مشتریان بلکه در کسب رضایت مشتریان نیز متعهد می‌باشد.
یکی از عاملیلت‌های اجرا و فروش محصولات کناف ایران شرکت آرین برج رادمان با بیش از 13 سال سابقه و دارای چندین گواهینامه بین المللی و دعوت نامه از کشورهای استرالیا و کانادا با مدیریت مهندس مجتبی محقق و بهترین و کارآزموده‌ترین اکیپ‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در اصفهان و حومه می‌باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *